Arkadaşlar bebeklerinizi nasıl oyalıyorsunuz biz annem eşim ve ben gün içinde ancak oyalııpruz annem gidince ne yapacağım bilmiyorum kitap olsun oyun halısı olsun renkli oyuncaklar olsun hepsiyle on dakka oynuyor sonra sıkılıyor bebek arabasıyla geziyoruz evde sürekli. Ancak uyuduğunda dinleniyorum üç kişi zor bakıyorsak tek başımayken nasıl bakacağım acaba. Çünkü hiç durmuyor hep kucak ve yanında durmamı ilgilenmemi istiyor ve yaptığı her şeyden çabuk sıkılıyor iki saate bir uyuyor genelde ama o iki saat çok yorucu geçiyor siz nasıl oyalıyorsunuz