Deryalpp Bebeğime besin alerjisi var dediler. Hangi mamayı kullanıyorsunuz önerebileceğiniz bir mama var mı ?
Omom Deryalpp çoklu besin alerjisi maması farklı sadece süt alerjisi maması farklı. Süt alerjisi için similac alimentum kullanıyorum ben. Bu alerji mamaları genel olarak çok kötü tada sahip. Bebekler zor içiyor maalesef
Deryalpp Omom besin alerjisi var denildi. Test falan yapılmadan süt ve süt ürünlerine yasak denildi. Neocate mamasını verdi fakat evolvia RP yi çok öneriyorlar.
Omom Deryalpp neocate çoklu besin alerjisi için evet. İyi mama o da. Deneyin içerse devam edebilirsiniz bence