Hgk ben de 4-5 aylıkken almıstım sanırım. Bızımkı puset de dahıl hıcbır seyı sevmıyor. Yıne de uzun yola cıktıgımızda bır saat oturtuyorum o da guc bela. Genelde yuksek tercıh edıyorlar cocuk dısarıyı ızlesın dıye. Su an 17 aylık 11 kılo yanı rahat 2 snee daha kullanırım. Guvenlık acısından buyuk almayın dıyorlar, tercıh sıze kalmıs kullanan anneler yazarsa kararınız netleşir🤗