hope-full Arkadaşlar oğlum 56 günlük gaz sancılarından dolayı biogaia kullanıyoruz günde 1 kez. Ben hep akşamları 6-7 civarı veriyorum ve verdikten sonra daha da şiddetlenerek sancılanmaya başlıyor çok üzülüyorum. Acaba damla gaz yapıyor olabilir mi? Kullanan arkadaşlar da yorumlarını yazabilirse çok sevinirim 🥺
2melekannesi__ hope-full biz de bir hafta oluyor kullanmaya başlayalı gündüz veriyorum hep aynı saatte ama hiç öyle bir sıkıntı yaşamadık tam tersi rahatlattı bebeğim kendiliğinden az bi destekle çıkarıyor gazını geceleri uykuda zorlanıyor sadece o zamanlar da masajla falan yardımcı oluyoruz
Almondeyed hope-full ya bana da aynısı oldu. On gün düzenli kullanmak gerekiyor dediler ise yaramasi için fakat ben dayanamadım.. onun yerine probiyotik vermeye başladım maflor plus
Umaybebek hope-full biogaia zaten probiyotik ben hep akşam kullandım sorun yaşamadım. Genelde gaz sancıları hep aynı saatte geliyor belki damladan değil de klasik kolik sancılarıdır. Ben akşam 6 da verirdim 7 gibi banyo yaptırırdım 9 gibi uyurdu.
Glcntna hope-full bende akşama doğru veriyordum akşam şiddetleniyor o yüzden sabah veriyorum saat 10 da daha iyiyiz gün içinde bide doktora söyledim yanında bi gaz damlası daha verdi . Daha rahatladım 1 aylığız bizde
Egelim hope-full Biogaia gaz ilacı değil ki, bağırsak düzenleyici. Gaz için metsil kullanabilirsiniz, metsil ve biogaia’yı birlikte kullanırsanız hemen etkisini gösteriyor, ama her gün aynı saate vermeniz gerekiyor.