Bebeğim 53 günlük göğüs ucum küçük olduğu için hastaneden beri hastanedeki ebenin önerisiyle silikon uç kullandım. Ama günler geçtikçe farkettiğim şey sütümüzün azalması bebeğimin memede kalmak istemeyişi oldu biraz araştırdım konu üzerine. Silikon uc kullanımı en fazla 2 hafta öneriliyor daha sonrasında önerilmiyor. Silikon uc kullanırken bebekler sütü tam boşaltamayabiliyormuş tabi buda zamanla göğüste süt biriktiği için sütün azalmasına, göğüste şişkinlik ve mastit gibi problemlere yol açıyormuş. Ben yaptım kullananlar yapmasın diye yazıyorum bebeğim aç sütüm yetmiyor diye mamaya başlamıştım aslında tek sorun göğüs ucuymuş. Artık şırınga ile hafif hafif çektirip biraz büyümesini sağlıyorum bebeğimi o şekilde emziriyorum tabi zorlanıyorum haliyle inşallah tamamen anne sütüne geçer zamanla🤲☺️