Sevvedaa Kızlar biz bugün 11 haftalık olduk 2. Hafta biogaia ya başladık şimdi vermek istedim de bitmiş, siz kaç ay kullandınız yenisini alayım mı? ( Dr uma ulaşamadım size sormak istedim)
RainOverMe Sevvedaa biogaia gaz ilacı değil bagırsakta yararlı bakterileri çogaltıyor dıye bılıyorum. Ben bir ay kullandım 3-4 ay öneriyorlar diye biliyorum. Gaz için nurse harveysın damlasını kullandım sonra colex surubuna gectim
Feyme16 Sevvedaa valla biz 2 buçuk ay kullandık rahatladi herhal diye bıraktık bugün ağlama krizine girdi hastaneye gittik megersem gazdan mis tekrar başladık ilaca mestil mi ne damla yazdı doktor ama bulamadık eşimde zinco almış bı kaç gün dene fayda etmezse degisiriz dediydi bakalım degisiriz artık faydası olmazsa
Sevvedaa RainOverMe evet bize bu yeterli geliyo diye almadık başka. Tabi bide ben gaz yapacak hiç bişi yemiyorum 😁 dön dolaş kahvaltı tavuk suyunda çorba 🤦🏼♀️
RainOverMe Sevvedaa yeterlı gelıyorsa devam edın bence en azından bır ıkı ay daha. Malesef kızım kolik gazlıydı durmadan yeni bir sey denemek zorunda kalmıstım😅
RainOverMe Ebruu67 ben bıo ıle damlayı bır ay berwber kullandım sonra tek damla kullandım ardından da o bıtınce suruba gectım surup daha ıyı geldı kızıma🤗
nelmali Sevvedaa sadece 1 hafta kullandım sonrasında masaj ve sıcak havluyla devam ettim aynı sonucu aldım daha yorucu oldu tabi ama zorunlu haller dışında ilac kullanmayı doğru bulmuyorum şu an 4 aylık kendi rahat rahat hallediyor
bebekileyasam Sevvedaa o kadar çok ağlamalı gazlı günler yaşadıkki 6. Ay bitecek ben hala kullanıyorum korkudan travmatik bir durum oldu
Mutlubebis Sevvedaa biogaia bağırsak düzenleyici gaz damlası değil. Doktorumuz 3-4 haftadan fazla kullanmamamız gerektiğini söyledi.