prenslerin_annesi benim bildiğim ilkinde geldiyse ve emzirdiyseniz zaten süt kanalları açık ve emzirmeyi de bildiğiniz için, sonraki doğumlarda doğum şekline bağlı kalmaksızın süt geliyor. Zaten erken doğum olabilir diye tam ayını hatırlamıyorum ama, hamileliğin 5. ayından itibaren bebek her ana doğabilir diye, ilk süt bezleri hazırlanıyor. Bebeğini 30. haftada doğuran annelerden bile sütünü sağıp kuvözdeki bebeğine vereni duydum ki, hiç sütü yokmuş, hemşireler gelip pompa ile sağıp çıkarmışlar sonra o sağım yapmış kendisi, o yüzden Allah’ın izniyle gelir inşllh. Siz yok mu gelmez mi diye düşünmeyin ama ben emzirirken ne zaman böyle düşünsem o an sütüm kesilirdi