RainOverMe öneririm yanı kızıma faydaısnı gordum. Tarif edeyım. Uzerınde 1 olcek dıyordur ama ben az verıp arttırdım kızıma ne kadarı yararlı geldıyse o kadar vermeye calıstım. Ilk 1 ml gunde 4-6 defa ama duzenlı sekılde verdım baktım yeterlı gelmıyor 2-2,5 ml e kadar arttırdım gazı azalmaya baslayınca da azaltarak bıraktım. Emdıkten 15 dk sonra verıyrdum hemen verınce kusabılıyor bebekler. Bır de mıktarı fazla vereceksenız bır seferde vermeyın az az verın 5-10 dk ıcınde. Yedıgını de cıkarmasına neden olabılıyor. Ilk 1 ml kullanın ıkı gun deneyın faydası yojsa 1,5 yapın durumuna bakın olmazsa yarımsar olcek arttırın. Bır de gunde bır cay kasıgı zeytınyagı verıyrfum ben. Bayılıyordu tadına. Bu surubu duzenlı kullanmanız gerek 4 daatte bır ya da 6 saatte bır seklınde deneyın.