Akalin74 Anneler 2 aylık bebeğim var sürekli agliyo kucakta agliyo yatakta uzanırken bı anda agliyo atakmi geciriyo acaba
cinarinannesiiii Akalin74 benim bebeğim de belli bi saatte başlar saatlerce ağlardı atak döneminde veya gaz sancısı cekiyor olabilir bol bol makyaj yapım geçecek bu günler de unutmayın ❤️
Ddm_Urs_zyn Akalin74 2ay 2 günlüğüz gündüzleri gayet keyifli ama akşam 11den sonra ağlama krizlerine giriyor ve uykuya dalamıyor 🥴hem atak haftasındayız hem de kolik olunca başa gelen çekiliyor 🤪 doktor damla verdi bakalım işe yarayacak mı😉