Herkese selam 15 aylık bir kız çocuğu annesiyim son zamanlarda kızım agresif davranışlar sergilemeye başladı bunu bazen bana yapıyor bazen de başkalarına yapıyor bir şey olmadığında sinirlendiğinde yüzüme saldırıyor tırnaklarıyla çiziyor yakalıyor yüzümü tutuyor sıkıyor vs bu davranışı neden yaptığını bilen var mı acaba iki yaş sendromu mu bilemiyorum nedir yani bu eminim aranızda bu yollardan geçenler vardır bunu ben nasıl yeneceğim öyle davrandığında benim nasıl davranmam gerekiyor ne yaparsam bu davranıştan baz geçirebilirim önerinizi bekliyorum lütfen yardım