Kizim 13 aylik hala istahsiz neler denemedim bir bilseniz.Biraktim artık 2 gündür birşey yemek istemiyorsa vermiyorum yemiyor zaten sadece anne sütü içmek istiyor.Babybomb şurup aldım onu kullanmaya başladım ınsallh ise yarar.Kiloda almıyor 1 aydır sabit kilosu.Sizin 1 yas bebislernizde mi böyle