Selam anneler. Oğlun 4 ay 7 günlük ve üstten ve alt yanlardan olmak üzere diş çıkarmaya çalışıyor. Çok ağrılı geçiyor. Zaten doğru düzgün uykuları yoktu şimdi kısacık olan uykudan bile ağlayarak uyanıyor. Elleri sürekli ağzında. İki ekini birden sokmaya çalışıyor. Bu osanit diş toplarını kullanan var mı? Bebeklerde kaç aylıkken verilmeye başlanıyor acaba bilgisi olan var mı ? Şimdi Dr a yazacağım ama önce ben bir araştırma yapayım. Ona göre ona yazarım.
Birde bebeği rahatlatacak ne yapmalıyım ?