G_ADAN Merhaba geçen sene kızıma almış olduğum KİWİ 3İN1 yürütecimi satıyorum. Sağlam herhangi bir sorunu yok. Kızım 5.ayından beri çok severek bindi 6 ay kullandık. Kızım şuan 11 aylık olmaz üzere artık binmiyor bende evde kalabalık yapmasını istemiyorum. Sarı renk. Oyuncakları çalışıyor. Sadece piyanosunun 1 tuşu basıldığında sesi çıkmıyor. İsteyene mail üzerinden bendeki ürünün fotoğraflarını da atabilirim. ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİNİ AŞŞAĞIDA Kİ LİNKTEN İNCELEYEBİLİRSİNİZ: FİYAT 120 TL YER İSTANBUL KARTAL https://www.minicadde.com/kiwi-3in1-muzikli-salincakli-yurutec-silikon-tekerlisessiz-mavi-23472?gclid=CjwKCAjw9dboBRBUEiwA7VrrzRpN95HlDTpCrRju3rvhNUcR8zQVToT5OO4eSK5hj4ZSF0mefotq3xoCRGUQAvD_BwE https://www.hepsiburada.com/kiwi-3in1-muzikli-salincakli-yurutec-silikon-tekerli-sessiz-turkuaz-pm-HB000009PC5B?gclid=CjwKCAjw9dboBRBUEiwA7VrrzT3dhSBKG5Kqat--VeV8bkUaD8Z3-BieajygUrc2E6_yLgLypZMBzhoCTZoQAvD_BwE&wt_gl=cpc.dsa.6809.bebek-aktivite-ve-eglence
G_ADAN Sanan_ maalesef ben inst kullanmıyorum ama anneannemin hesabını vereyin ordan konusalım. tcsemrahelvaci
Deletedmom0011 [url=https://hizliresim.com/dLBEkX][img]https://i.hizliresim.com/dLBEkX.jpg[/img][/url]