GzdeBade çok iyi anlıyorum seni ben yaklaşık 6 yıl kadar özel hastanelere özel kremlere falan para verdim yeter ki geçsin diye. O kadar çok şey denedim ki maske olsun karışımlar olsun hatta şöyle söyleyim çoğu kişiye etki eden şeyler bana etki etmedi. Leke gidiyor gibi oluyordu sonrasında hemen tekrar aynı hatta daha beter oluyordu. Sonra baktım kendimi yıpratıyorum hemde maddi olarak ağır oluyor ve sonuç doğurmuyor. Öyle olunca oluruna bıraktım. Sizinki daha yeni ise belki zamanla geçer. 🤗