Seref Merhaba kızlar, bebeğim 5 aylık. Haftaya uçak ile yolculuğumuz olacak. 0-6 ay arası deneyimleyen oldu mu? Basınç için kullanılması gereken yapılması gereken birşey var mı?
Rabia1111 Seref 6.5 aylikken ucak yolcugu yapmistik hic sıkıntı yasamadık uyudu hep uyku saatıne denk geldıgı ıcın kalkarken ve ınerken emzık alıyosa emzık verın veyada emzırın
tineanigra Seref beslenme saatini iniş ve kalkışa göre ayarlayın kulaklarının tıkanmaması için. 4 aylıktı ikizlerim kalkışta besledik uçağın sesindeb sanırım teker yere değene kadar uyudular
Lilasever1 Seref uçak kalkarken ve inerken emzirin yada biberonla besleyin sizi zaten hostesler uyarıyor
dfn_2106 Bizim ilk ucak yolculugumuzda kizim 3 aylikti.. tek yolculuk yapacaksaniz, bebeginize de koltuk almanizi tavsiye ederim. Yaninizda biri var ise gerek yok.
Magnolina Seref 6 aylıktı yolculuk yapmıştık hiç bir sorun yaşamadık mama için sıcak su hostesler yardımcı oldu kalkış ve inişte su icirdim.basinc için bebek arabasını merdivenlerde alıyorlar özel poşet veriyorlar valizi verirken