monimom Kızlar merhaba bebekleriniz için aylik çekim ler yaptınız mı evde kendi kendinize yaptıysanız nasıl yaptınız fikir verirmisiniz bende bebeğimin 1. Ayında uygun olup cekemedim 2. Ayında inşallah yapmayı düşünüyorum banada fikir olsun
nisanalin monimom bende civcivli bir tulumu vardı onu giydirip yumurtalarla yazmıştım. Arkaplanı açık renk tuttum. Bir diğerinde de öyle Gül yaprakları koymuştum etrafına güllerle yazmıştım. Öyle çok aman aman şeyler yapmıyorum ama fotoğraf açılarını ayarlayınca çok güzel çıkıyor 🥰
Barlasb10 Tek bi arka plan kullanırsanız çok güzel olur her fotoğraf için ben öyle yaptım. Her ayı farklı şeylerle yazdık mesela 2 için eğitici kartları 3 için nevresim takımı 4 için oyuncakları gibi