Arkadaşlar 10
günlük taze anneyim.Gece terlemeleri sonucu sürekli terleyip soğumaktan hastalandım.Bir yandan sezaryenliyim boğazım çok ağrıyor ve öksürüyorum.İlaç da kullanamadığım için ıhlamur bal zencefil içiyorum ama düzelme yok ciğerlerim acıyor artık.Doğal yoldan nasıl çözebilirim var mı tavsiyeniz ?