Babannem geçen akşam hasta olmuş halszilesmis yüzü karnı şişmeye başlamış acile götürmüşler ordan başka yere sevk etmişler orada serumdu falan takılms gaz var demişler ciğerleri su toplanmış falan demişler bana söylemediler ablamın haberi varmış babannem hastanedeyken gece 2de görüntülü konuşmuşlar ağlama kızım üzülürüm ben duzelicm demiş oradanda saat 5de başka yere sevk etmişler ambulansa almalar yoğun bakıma girecek demişler şuan yoğun bakımda iki gündür entube durumunda gidemiyoruz doktor yaşı olduğundan ve sırtında kamburu var o ciğerlere baskı yapıyor hiç umut yok falan demişler böyle olup iyileşen varmı bize hiç ölecekmiş gbi gelmiyor bir görseniz o kadar hareketli herşeyde merakı olan bir kadındı entube edilen hasta yanında konuşulanları duyarmi bilginiz varmı bizim seslerimizi duysa tepki verecekmiş gibi hissediyoruz lütfen duada edermisiniz 😔😔