Oykuuuuuu Kızlar we baby burun aspiratörü aldım ama kullanışlı mı bebeklerin burunlarını acıtıyor mu kullananlar var mı aranızda
Mircet Oykuuuuuu kızım 17 aylık hala kullanıyorum kullanım videoları olması lazım youtubeta bi izleyin kavrayınca gayet güzel sonuç alıyorsunuz 😂
Helenikom Oykuuuuuu bence acıtmıyor bende ondan kullanıyorum gayet oyunla kızımın burnunu açıyorum hatta kendisi bazen tutuyor ama artık sterimar kullanıyorum ondan baya baya memnunum