sadelikhuzurdur Eskiden doğumdan itibaren 1 sene süre nöbet verilmiyor iken 2019 dan sonra analık izninin bitiminden itibaren 1 sene diyor sizler ne zaman nöbet tuttunuz ya da tutacaksınız?
Arasbabyy sadelikhuzurdur yeni yönetmelikle birlikte analık izninin bitiminden itibaren 1 yıl oldu. O zamandan itibaren tutmaya başlamalısınız boş yere erkenden başlamayın bilginiz olsun