Arkadaşlar öncelikle merhaba oğlumun ensesinde bu şekilde kızarıklık var aslında karnında ve sırtında dikkatimi cekıyor bir haftadr felan ama kucagıma alırken sıkı tutuyorum parmak izim el izim gecıyor kızartyor sandım çünkü kızarıklıklarda kuruluk yoktu bu ensesindeki karada baya egzama gibi kuruluk var oğlum 7,5 aylık ek gıda yıyor büyük kızımda atopikti ama 1 yaş sonrası cıkmştı kızımda 3 yaşa kadar devam etti paketli gıdalara alerjsi de vardı aynı zamanda oğlumda da görünce çok korktum zorlugunu bakımını vs bildiğim için emindd olamadım yıne de sizlere de sormak istedim