Glsm01 Merhabalar,göğüslerde şişlik ya da sertlik anne hormonlarının bebeğin vücudunda toplanmasından kaynaklı bir durumdur. Bu şişliklerin ve sertliklerin geçmesi için masaj yapılmaması ya da şişliklerin kesinlikle ovalanmaması gerekiyor. Ovalamak ya da masaj yapmak yarar sağlamaz, aksine o alanda enfeksiyon gelişmesine neden olur. Tedavi için ekstra bir uygulama önermiyor uzmanlar. Doktorunuza danışıp sürecin takibinde olacaksınız. Bir süre sonra bebeğin memeleri küçülüp normale dönecektir zaten.☺️