Sudee96 Muaziim doktorum bana altı ay olmazssın demişti ama bir sene normal diyebiliyorum genelde bir sene olmayan çok
thebeautyqueen Muaziim Tam 3 ay sonra olmuştum. 1 yıla kadar normal olmamak. Ama geçtiyse mutlaka doktorunuzla görüşün.
Umayduru25 Muaziim ılk 5.5 aylık oldum aralık 15de sonra 8 ocak sımdı 4 gun gectı beklıyorum belırtıde yok
Minisin_annesi Muaziim 40 kanamalarım bitti 3 gün sonra oldum 😢millet 1 sene olmuyor ben ertesi günü oldum
turkerg Herkesin yapisi farkli oluyor. 1 yil oldugunda hala adet olunmadiysa doktorlar gelin derler. Ben normalde 21 gunde bir adet olurum. Lohusaligim bitti 21 gun sonra adet oldum. Duzenli olurdum taki tekrar hamile kalana kadar😅
Dilosssc Kizlar lohusaligim bitti ondan sonra iki gün pembe akintigeldi sonra tekrar adet kanaması şeklinde gelmeye başladı. Sezaryenle doğum yaptım sizce endişelenmeyin miyim ?