Han30 Mis-kokulum saklarsınız bence. Bende cam saklama kabında saklamıştım patlamayan. Kavanoz patlıyor
Mis-kokulum Han30 daha önce hiç saklamadım da acaba bozuluyor mu bozulsa da nasıl anlayacağımı bilmiyorum doğrusu?
Han30 Mis-kokulum yani diger poşetlerle mi diye sordunjz yoksa süresi konusunda mı? Dolapta sanırım 2 gün. Derin dondurucu buzluk kısmında yani 3- veya 9 ay dieye biliyorum. Ben 4 ay saklamıştım.