Slm1122 tabiki oldu , her tarafına yastık koyuyordum 😅 şimdi oturma yastıkları çıkmış adı neyse artık onun içine koyuyorlar. İnsanlar çok erken oturtuyor oda zararlı , benim kız herşeyi birkaç ay geç yaptı gelişimi öyleydi demekki 🤷 14 aylıkken yeni yürümeye başlamıştı her bebek farklı