Smkrsln bir hafta önce cuma pozitif çıktım. Baya ateşlendim. Pteside 5 aylık bebeğim ateşlendi. Doktor antibiyotik verdi ama ben içirmedim. Koronada antibiyotik kullanılmadığı sağlık bakanlığı tarafından belirtilmiş. Bebeğim 3 gün ateşlendi. Calpol verdik ateşi düşsün diye çok şükür düzeldi şuan. Corona için çokta yapabilecek bişey yok maalesef:( o şekilde bebeğinizi görmek çok zor ama birkaç güne geçiyor. Sizinde geçer inşallah 🙏🏼