Merhaba arkdaslar doğumdan sonra zayıflamıştım süt olsun diye yedim de yedim şuan 70 kıloyum üstüne çıkmamam lazım ben max. 54 olmalıyım bana bir çözüm öneri diyestisyenle gittim listem var ama uyamıyorum süt azalıyor napsam bilemedim bebişim de 4 ay 19 günlük 🙏❤