Kızlar bimin günlük sütünü ve activa probiyotik mayasını kullanıyorum ama bı turlu taş gibi yoğurt yapamadım bebeğime çalışmayan fırında 8 saat bekletip dolaba koyuyorum ama yok yani kaç seter denedim olmuyor sizlee nasıl yapıyorsunuz. MAKİNA kullananlar hangi markayı kullanıyorsunuz önerir misiniz