Asafinkardesi Bebeğim 21 aylık 2 gün önce testi pozitif çıktı antibiyotik kullanan var mı bu süreçte Doktor test öncesi yazmış antibiyotiği alıp versem mi bilememdim boğazı çok kötü olmuş geçirip kullanan arkadaşlar var mı
Perperi Asafinkardesi biz test olmadık ama bence koviddik ğç doz aşılı olduğum için yapmadılar. Ben kullanmadım ama bebeğime boğazında kızarıklık oldupu için altı günlük antibiyotik kullandık.
Mys01-01 Asafinkardesi biz covid olduk verdıler kullandım 8 aylıktı ciğere inmez hem kolay iğleşir dedi doktor
biryazmasali Asafinkardesi geçmiş olsun doktorunuza danışan bizde geçirdik hatta ilk kızımn ateşi çıktı acildeki doktor boğzenfeksiyonu dedi antibiytğe başladı 4 gün sonra ben korona oldum muhetemel kızımdan geçti 24 aylıktı yani kullandık biz ama bilemiyorum yanlş yönlendirmeyim sizi tekratdan sorun
Asafinkardesi biryazmasali Teşekkür ederim bizde sorduk kullanın dedi bakalım inşallah geçer en kısa zamanda 🙏