merhaba kızlar
bebeğim doğuştan diş mineleri çıkık doğmuştu dişlerinin çıkmasını zaten bekliyorduk ama bu kadar zorlayacağını tahmin etmiyordum.
3.ayını doldurdu altta bir dişini çıkarttı uykuszluk huzursuzluk dışında bi yan etki yaşamadık diğer dişte çıkıyor dedi doktor sonra ateş iştahszlıkta eklendi surupla atesi kontrol altına aldım ama iştahszlık çok zorluyor beni ne emiyo nede mama yiyor istemiyo ağlıyo surekli ne yapablrm ek gıdada almıyor henüz varmı bnm gbi bebeği erken çıkartan