İzmirde yaşadığımız için bebeğime kalın mont termal atlet falan almadım. El örgüsü ceketleri tulumu falan var onları giydiririn içine dedim ama izmir bu sene öyle bi soğuk oldu ki yetmiyor gibi geliyor. Şimdi de lcw, mango da beden kalmamış. Nerden bakabilirim? Gap te buldum bir tane ama fiyat baya bi uçuk. Gap kullnan var mı parasına değer mi? Bu arada bu sene büyük alacağım artık seneye de giysin diye… ya da nerden almamı tavsiye edersiniz? Ayrıca termal atlet falan kullanıyır musunuz?