Cnm simdi sadece anne sutuyle besleniyorsa 7 hune kadar yapamamasi gayet normal doktora da götürsen aynisini soyler...beklemeni öneririm yapacaktir
Bazem bu süreç zor olabiliyor...yapamayinca ikinmaya falan çalışıyorlar bazen sancili oluyor ama inan ki her cocuk bi sekilde bu evrelerden geciyor