Kadifemsii paketleme işinden dolandırıldık geçen gün.karakola giidcem hala gidemedim. Kapora verdim aldandık. 350 TL gitti o kadar arada kaldım ki saflığıma geldi bi an . Üstüne tekrar para isteyince anladık. Şuan kapora istemeyen yerlere bile güvenemiyorum. Yoksa evden iş bende istiyorum ya olsa keşke işkur a gidip sormak gerek