Ben böyle değildim önceden ama geçen yaz Temmuz Ağustos gibi uyuz geçirdik ailecek. Bu katranlı uyuz ilacından kullandık 1-2 hafta. Onu sürdükten sonra cilt kurumasın diye exipial lipo vermişti doktor. Onu kullandık. O sıralar bişey yoktu ama ekim ayından bu yana özellikle karın sırt bölgem kupkuru. Kepek kepek dökülüyor. Siyah atleti bi silkeliyorum full ölü deri kepek şeklinde. Doktora gittim yine lipo verdi ama düzelmiyor. Başka krem tedavi önerisi olan var mı 😢😢😢