Bebeğim 5.5 aylık. Doktor yoğurtla ek gıdaya başla dedi ve bugün bi çay kaşığı vermiştim. Sonra arkadaşıma gittim. Orda başka bir arkadaşım ben wcye gittiğimde bebeğime çikolata yalatmış. Söylemedi de. Diş kaşıyıcı eldivende çikolata izi vardı, onunda oğlu 1 yaşında. O ağzına aldı sandım, hatta güldüm sen mi kemirdin dedim, arkadaşım da yakalandık mı dedi. Şaka yapıyo sandım çünkü bu konuda nettim. Bu zamana kadar doktor ne diyorsa onu yaptım ve anne sütü dışında bişe vermedim. Çok kızdım. İllaki verecen zaten bişe olmaz dedi. İlk yediği şey çikolata mı olmalıydı dedim. Neyse işte tartıştık uzatmayim oraları. Asıl konu şu; ben öğlen yoğurt vermiştim bi çay kaşığı. Şimdi bide çikolata yalamış. Alerji falan gibi bi durum olursa nasıl anlicam 🤦🏼♀️ Hemen mi etkisini gösterir yoksa bi kaç saat geçince mi