watermelonlove asla asla asla zorlamayın, dilini değdirse yeter. Yolun çok başımdasınız, eğer sürece baştan set çekerek antipati oluşarak başlarsa ileriki dönemlerde çok zorlanırsınız. Eğer normal beslenmesi yani emmesi ya da mama yemesi güzelse asla acele etmeyin. Bol bol emzirin ya da mamasını verin. Gerisinden de keyif almaya bakın. Şu anda en büyük ihtiyacı anne sütü ya da formül mama. Ek gıda hiç almasa bile olur. Tabi alışması bakımından istikrarlı bir şekilde devamlı 3 gün kuralıyla gıdaları tattırın. Hiç korkmayın. Her şey bir süreç ve geçiyor.