Merhabalar sevgili anneler ben doğum yapalı 44 gün oldu doğumdan sonra lohusalık süreci boyunca sonlara doğru azalarak kanamam oldu hatta sonunda sadece sürüntü şeklindeydi. Kırkım çıktı iki gün sonra tekrar yavaş yavaş kanamam oldu ve bugün çok şiddetli oldu regl olduğumu düşündüm ama değilmiyim bilemiyorum endişelendim böyle bir durum yaşayan var mı bana yardımcı olur musunuz?