Ahsenimltm Kaçıncı ayda gectiniz bu yataga bebegimin odasini 6-8 ay civari ayirmayi düşünüyorum direk o yataga gecebilirmiyim acaba
Cagla87 Ahsenimltm Kızımın odasını 1.5 aylıkken ayırdım. 4 aylıktan beri de montessoride yatıyor. O kadar rahat ki.
Ahsenimltm Cagla87 yaa benimkide 3.5 aylik ve odasi hemen yanimizda olacak sicaklar gecince eylul gibi ayirmayi dusunuyorum bende ama hemen kullanamassin dediler 3-4 ay icinde baska besik almak istemiyorum
Cagla87 Ahsenimltm Kesinlikle gerek yok beşik almaya. Bir de bence asıl bu sıcaklarda ayır mis gibi uyusun kuzu rahat rahat.
fatima bebeğim 7 aylık bizde yaptırıyoruz. bizim oğlan zaten hiç yatağında yatmadı hep ebeveyn yatağını tercih etti.. ☺️ kolay olur tahminim.. zaten korumalıkları olacak illa ki
Ahsenimltm fatima ben baby plus anakucagi almiatim ama eli kolu durmuyor cok carpiyor diye minderde yerde yatiriyorum suan😂
Elfgzmszgn Betus_93 ben park beşikte sallayarak uyuttum hep doğdu doğalı, 1 haftadır montessori yatağınsa şşş pat pat uyutmaya çalışıyorum başlarda cinnet geçirecek gibi oldum ama şimdi daha iyi yavaş yavaş deneyebilirsiniz😊