Bugo esrabebek dün öğrendim kovid olduğumu doktor aradı bebeğe geçmez emzirmeye devam et dedi. Allah şifamızı versin 🤲🏻
Aslhsnnsn Hayır eldiven maske takıp elleri de sürekli temiz tutarak emzirin diyor doktorlar. Aksine bebeğe geçmez. anne sütü bebeği koruyacaktır. Benım bebeğimin kırkı çıkmamıştı korona oldum ama bol bol emzirdim hiç de bir şey olmadı korkma