ggc Bebeğim üç aylık işe başlayacağım bu süreci nasıl yöneteceğim beslenme nasıl olacak tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Almondeyed ggc işe gitmeden emzirin ve işteyken gogusleriniz şişer zaten öğle arası gibi süt sagin. Ve onu dolaba koyun diğer gün bebeğinize gün içinde verirler yani bol bol sağın sutunz olsun
Suleasya 2 aylıkken başladım işe . 8 de emzirip gittim . 11 gibi bıraktığım sütü içiyorlar zaten 1 de ben geliyorum