Güzel annelerimiz merhabalar. Benim bebeğim 76. Günümüz.
12.hafta atağı olarak adlandırılan dönem 3.ayın tam başında mı gerçekleşiyor?
Yoksa 3.aya girmeden 5-10 gün önce mi yoksa 5-10 gün sonra falan mı?
Ayrıca bu dönem içinde olanlar, yada başından geçip deneyimli olanlar neler yaşadılar lütfen anlatır mısınız?