Mutlubebis Merhaba herkese. Çarşamba günü pozitif çıktım testte. Dün akşam kızım ateşlendi 38den aşağıya düşmüyor ateşi. 3-4 saatte bir ateş düşürücü veriyorum. Nisanda 3 yaşına girecek. Covid geçirip ateşi böyle olan var mı? Varsa ne kadar sürdü bu ateş :(
agacsizkoala Mutlubebis benimde oğlum ben pozitif çıktıktan bir gün sonra ateşlendi, ama ateşi iki gün sürdü sonrasında geçti , çok geçmiş olsun
Birkucuksayrameselesi Mutlubebis ben test yaptirmamistim ama babamda cikmksti 2 3 gun sonra kizimda suren 3 gunluk ates vardi covid mi gecirdi bilemiyorum. Ama ayni durumu tetikleyen bademciklerden kaaynakli da oluyor baska zaman dis cikardigi zamanlar surekli atesi cikiyordu bende dise bağlıyordum doktora goturdugumde bademcikleri sistigini soylemisti
Mutlubebis Birkucuksayrameselesi ondan da olabilir sizin öyleyse ya da birbirini tetikledi :( çok geçmiş olsun size de.