Karanimo1 3. Ay için az almış ama kaç kilo doğdu o da önemli. 2,5 kilo falan doğmuşsa normal 3 ve üzeri doğmuşsa biraz zayıf. Belki mama takviyesi yapabilirsiniz biz de 4. Ayda zayıf çıkmıştık kaşık mamasına başladı.5. Ayda da ek gıda geçisi oldu toparladık çok şükür. Hani hala zayıf ama sınırın altında değil. Alt sınıra yakın