Kafam Gazı vardır o halde. Dr başka bir şey söylememiş. Şöyle söyleyeyim bebeğim 2 gün sonra 8 aylık oluyor. Çok az bile emse gaz yapıyor. Artık kendi çıkarabildiği için sorun değil ama önceden öyleydi bebeğim.. Hatta 3.ayda emmek istediği halde ememedi gaz sebebiyle. Tavsiyem ılık duş. Protein ağırlıklı beslenme, ve basit karbonhidrattan yani abur cuburdan uzak durun.. bu bebeğinizi rahatlatacaktır biraz daha