Merhabalar .
49 gun oldu dogum yapalı. 40 gun içinde ılk zamanlar yogun kanama oluyordu sonraları arada arada lekelenme tarzı oluyordu 40 ıncı günüme bırkac gun kala bitmişti daha dogrusu oyle sanıyordum. 40. Gun yıne kahverengı leke oldu kan degılde rengı o şekilde bir 2 gun kesıldı bugun yıne aynısı olmaya basladı . Aynı durumda olan yasayan varmı nedir bu bu kadar uzun mu suruyor. İlk kontrolumde dogumdan sonra gıttıgımde dıkısler ıyı durumda idi 40 ından sonra gelırsın demişti doktor ama randevu bulamadım daha henüz .