Elifinannesi33 al bendende o kadar benmd ebir aylık 11. Günden beri karın ağrısı gurultusu var ağlıyo gece 3 te başlıyo uykuda ıkınmaya saat başı uyanıp emiyo sabah7 de yapıyo tuvaletini ağızdan gaz çıkarmak mümkün değildoktora söyledim gaz ilacı anne babayı rahatlatır çocuğu değildedi o gün bu gündür kendim ordan burdan duyma tüm gaz ilaçlarını aldım ama sanki daha çok ağlar oldu napcamı şaşırdım çok üzüyor bu durum beni sab sımplex biogaia kullandım iki gündür ıkınma gün boyuna yayıldı sanki öncesinde harvey i zeytinyağ ile beraber kullandım oda farketmedi en sonunda doktorumu değiştircem