Kizannesiasli18 Arkadaşlar 48 günlük bebeğim var çok hıçkırıyo her emzirmeden sonra genelde acaba bu iyi bişey mi
Eeco Kizannesiasli18 doktorum da midesi genişler demişti korkma çok sinir bozucu olabilir uzunda sürebilir çok hafif tekrar emzirmenle geçer :)
neslicanben Kizannesiasli18 normal canım hıçkırık besinleri midesi öğüttüğünden ya da hızlı beslenmeden kaynaklı olurmuş. Biz bebeklerin rahatsız olduğunu düşünürüz ama öyle değilmiş hıçkırık rahatşatırmış. Zaten en fazla da 7 dk sürermiş. Benim kızım da çok hıçkırıyor da araştırmıştım😊
ysmn234 Kizannesiasli18 Evet en başlarda çok hıçkırıyorlar sonra azalıyor ama normal bir şey merak etmeyin. Açıklaması ayrıntılı vardı internette bakarsınız. İçiniz rahat olsun.