Deletedmom6262 4 aylık bebeğim var dışı kaşınıyor sürekli eli ağzında dudağını emiyor eşim dentinox jel almış ama 5 ay üzeri için ve 1 hafta kullanilirmis başka jel almalimiyim sürekli kullanmak için siz hangisini kullanıyorsunuz
Ask35tego Bizede doktor calgel aldırdı ancak 15 dk işe yarar dedi Çok huysuzken kullanıyoruz 5 aylıktan beri İlk tetagil almıştık oda aynı 🙄