Dimitrina_kovaceva kalça çıkıklığından olur mu bilmiyorum, siz dile getirdiğiniz için söylüyorum, doktor 6. aydan sonra bir daha usg çektirmenin faydalı olacağını söylemişti. Sonradan kalça çıkıklığı oluşabiliyormuş erken farketmek için çektirin demişti. Siz de kafanıza takıyorsanız bir çocuk doktoruna gidin henüz çok küçükmüş 4.5 aylık yazmışsınız, erken tedavi önemli.