Konuyu düşünmem için belki biraz erken ama kafama çok takılıyor ve şimdiden bir yol çizmem gerekiyor. Oğlum şu an iki aylık malum 6 ay olduğunda ek gıdaya geçeceğiz. İlk çocuğum ama sürekli bir yerlerden araştırıyorum okuyorum neyin nasıl olması gerektiğini az buçuk bilgi sahibiyim aslında tecrübem olmasa da. Ama ek gıdaya geçtikten sonra çalışmayı düşünüyorum bu yüzden de oğluma kayınvalidem bakacak. Kendisi çok iyi bir insan içinde hiç kötülük yoktur ama çocuk bakımında nedense ona pek güvenemiyorum aslında 4 tane çocuğu var kendisinin. Böyle düşünmemin sebebide bebeğimin 40ı çıktığında herkes bizim evde toplanmıştı öyle yemek falan yenildi daha 40 lı çocuğa kayın validem ciddi ciddi sofradaki yemekten vermeye kalktı bi de diyor ki yuvarlayıp yutuverir ne olacak. Ben 6 aylıkken ilk püreyle başlamayı düşünüyorsun o kürklü çocuğa börek vermeye kalktı. Ben sürekli söylüyorum aslında uyarıyorumda ama hiç oralı olmuyor hep bildiğini okuyor. Onun dışında aklıma takılan diğer şeyde 2 kızı 2 oğlu var oğullarını çok şımarık büyütmüş buna eşimde dahil sofrada yemek olmasına rağmen eğer beğenmiyorlarsa gidip yenisini yapıyor hala özellikle kayınbiraderim neredeyse hiçbir şey yemiyor hep fastfood tüketiyor sebebide aman aç kalmasınlar diye hep onların istediğini vermiş bunun önüne nasıl geçebilirim ben oğlumun böyle olmasını istemiyorum ama çalışmakta zorundayım çok uzun yazdım galiba ama bana akıl verin lütfen 🙏